Stress stress

Hej! ;)

Det var ett tag sen jag skrev, Hade glömt bort bloggen faktiskt. Men ska försöka bli bättre :) i promise !!

Idag har jag julstädat hela dan, Jag är så stressad. Imorgon åker vi till stan & till tims mormor&morfar, Jag ska handla resten av Tims julklappar. Han har redan 7 stycken men jag är inte nöjd, Han ska få mer :)) .. Mycket har hänt sen jag bloggade sist, Tim har fyra tänder, Han kryper, Går med stöd & kan säga mamma, Titta & pappa. Han är väldigt mammig & pappig, Men jordens snällaste. Juste vi bor inte i stockholm längre, Vi bor i gävle :)


Vad har ni haft för er? Hur firar ni jul? ;)
Jag är så stressad liksom, och vad är en jul utan snö? :(


Kommentarer
Cecilia

Vi ska som varje år, spela bingolotto på uppesittarkvällen imorgon. Sedan firar vi jul hemma hos mina föräldrar, och även min sambos mamma kommer. Annars firar vi inte julen på något speciellt sätt, är det traditionella bara :)

Kan hålla med om att det är sjukt tråkigt utan snö! Speciellt när det är Tildas första jul och allt. Men men. Hoppas ni får en bra jul!

2013-12-22 @ 21:06:06
URL: http://encecilia.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0